Jeg står i kviksand og brøler som en hjort
”Jeg er et stykke franskbrød, der ligger ude i regnen,” fortæller hun. Lyrisk poesi møder kold dansk hverdag, når en ung kvinde tager os med på en tour de force gennem en svimlende forelskelse. Helt derud, hvor hun pludselig finder sig selv i en ekskærestes lejlighed i færd med at tvære indholdet i hans køleskab ud over køkkenet. Kapers er vidunderlige som konfetti. Skete det i virkeligheden, eller løber hendes fantasi nu af med hende igen?
JEG STÅR I KVIKSAND OG BRØLER SOM EN HJORT er en verbal knytnæve af en musikforestilling. En ung kvindes fortælling om at knuge kærligheden lidt for hårdt, så den pludselig går i stykker. Om desperation, ensomhed og glubende hævntørst. Det er råt. Det er hudløst ærligt. Det er ubehageligt morsomt.
Skuespiller Josephine Reumert Grau står på scenen sammen med musiker og lyddesigner Viktor Dahl i Nanna Cecilie Bangs instruktion. Normalt sidder lydsigneren godt gemt, men her skabes lyduniverset live på scenen i tæt samspil mellem musik, tekst og bitter kærlighed.
Forestillingen er en samproduktion mellem det kunstneriske hold og Sort/Hvid.
Jeg står i kviksand og brøler som en hjort
”Jeg er et stykke franskbrød, der ligger ude i regnen,” fortæller hun. Lyrisk poesi møder kold dansk hverdag, når en ung kvinde tager os med på en tour de force gennem en svimlende forelskelse. Helt derud, hvor hun pludselig finder sig selv i en ekskærestes lejlighed i færd med at tvære indholdet i hans køleskab ud over køkkenet. Kapers er vidunderlige som konfetti. Skete det i virkeligheden, eller løber hendes fantasi nu af med hende igen?
JEG STÅR I KVIKSAND OG BRØLER SOM EN HJORT er en verbal knytnæve af en musikforestilling. En ung kvindes fortælling om at knuge kærligheden lidt for hårdt, så den pludselig går i stykker. Om desperation, ensomhed og glubende hævntørst. Det er råt. Det er hudløst ærligt. Det er ubehageligt morsomt.
Skuespiller Josephine Reumert Grau står på scenen sammen med musiker og lyddesigner Viktor Dahl i Nanna Cecilie Bangs instruktion. Normalt sidder lydsigneren godt gemt, men her skabes lyduniverset live på scenen i tæt samspil mellem musik, tekst og bitter kærlighed.
Forestillingen er en samproduktion mellem det kunstneriske hold og Sort/Hvid.